Show item record

dc.contributor.authorSt-Denis, Geneviève
dc.contributor.authorRoss, Gabrielle
dc.date.accessioned2024-02-05T15:47:08Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2024-02-05T15:47:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/32556
dc.publisherAssociation québécoise des enseignantes et des enseignants du primairefr
dc.titleFavoriser le développement du plein potentiel des élèves doublement exceptionnels par la CUAfr
dc.typeArticlefr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des sciences de l'éducationfr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantSt-Denis, G., et Ross, G. (2022). Favoriser le développement du plein potentiel des élèves doublement exceptionnels par la CUA. Vivre le primaire, 35(2), p. 74-76.fr
UdeM.VersionRioxxVersion publiée / Version of Recordfr
oaire.citationTitleVivre le primairefr
oaire.citationVolume35fr
oaire.citationIssue2fr
oaire.citationStartPage74fr
oaire.citationEndPage76fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.