Show item record

dc.contributor.authorTchuindibi, Laurence
dc.contributor.authorMarion, Élodie
dc.contributor.authorVeilleux, Josianne
dc.date.accessioned2024-02-05T15:40:08Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2024-02-05T15:40:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/32554
dc.publisherAssociation québécoise des enseignantes et des enseignants du primairefr
dc.titleLa participation des enfants et de leurs parents dans la démarche de plan d'intervention : soutenir le développement de ce partenariat et favoriser l'inclusionfr
dc.typeArticlefr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des sciences de l'éducationfr
dcterms.isPartOfurn:ISSN:0835-5169fr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantTchuindibi, L., Marion, É., et Veilleux, J. (2021). La participation des enfants et de leurs parents dans la démarche de plan d'in- tervention : soutenir le développement de ce partenariat et favoriser l'inclusion. Vivre le primaire, 34(3), p. 74-77.fr
UdeM.VersionRioxxVersion publiée / Version of Recordfr
oaire.citationTitleVivre le primairefr
oaire.citationVolume34fr
oaire.citationIssue3fr
oaire.citationStartPage74fr
oaire.citationEndPage77fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.