Show item record

dc.contributorObservatoire sur la formation à la diversité et l'équité.‏ Groupe de travail sur les compétences et la formation des directions en matière d'équité et de diversité
dc.contributorCharlton, Jacquie
dc.contributor.authorLarochelle-Audet, Julie
dc.contributor.authorMagnan, Marie-Odile
dc.contributor.authorPotvin, Maryse
dc.contributor.authorDoré, Emmanuelle
dc.contributor.authorAmboulé Abath, Anastasie
dc.contributor.authorGélinas Proulx, Andréanne
dc.contributor.authorHoward, Philip S.S.
dc.contributor.authorSt-Vincent, Lise-Anne
dc.date.accessioned2021-05-06T12:44:57Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2021-05-06T12:44:57Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/24983
dc.titleAn administrator competency in equity and diversity : new frames of reference and training : an executive summaryfr
dc.typeRapport / Reportfr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des sciences de l'éducationfr
dcterms.descriptionCe document est une traduction de : Synthèse du rapport "Les compétences des directions en matière d’équité et de diversité : pistes pour les cadres de référence et la formation" du Groupe de travail sur les compétences et la formation des directions en matière d’équité et de diversité.fr
dcterms.hasVersionhttp://hdl.handle.net/1866/22140fr
dcterms.languageengfr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantLarochelle-Audet, J., Magnan, M.-O., Potvin, M., Doré, E., Amboulé-Abath, A., Gélinas Proulx, A., Howard, P. S. S. and St-Vincent, L.-A. (2021). An Administrator Competency in Equity and Diversity: New Frames of Reference and Training. An Executive Summary by the Groupe de travail sur les compétences et la formation des directions en matière d’équité et de diversité. Observatoire sur la formation à la diversité et l'équité (OFDE).fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.