Show item record

dc.contributor.advisorThouin, Marcelfr
dc.contributor.authorNguyen, Thi Hanh Dungfr
dc.date.accessioned2012-05-28T13:55:21Z
dc.date.available2012-05-28T13:55:21Z
dc.date.issued2009-03-05fr
dc.date.submitted2008fr
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/8002
dc.subjectDidactique des sciences au Vietnamfr
dc.subjectDidactique de biologiefr
dc.subjectConceptions des élèvesfr
dc.subjectHistoire de la biologiefr
dc.subjectFécondation et héréditairefr
dc.subjectInventaire des conceptionsfr
dc.subjectDidactic of sciences in Vietnamfr
dc.subjectDidactic of biologyfr
dc.subjectStudent' conceptionsfr
dc.subjectHistory of biologyfr
dc.subjectFecundation and hereditaryfr
dc.subjectInventory of the conceptionsfr
dc.titleLes conceptions des élèves vietnamiens au sujet du rôle de chacun des parents dans le processus de fécondation et dans la transmission des caractères héréditaires à leur enfantfr
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertationfr
etd.degree.disciplineSciences de l'éducation (Didactique)fr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master'sfr
etd.degree.nameM.A.fr
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Division de la gestion de documents et des archives de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefrafr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.