Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
View Item
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Collection
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Collection
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Statistics
View Usage Statistics
Show metadata
Permalink:
http://hdl.handle.net/1866/7864
Contribution du style pédagogique des enseignants à la manifestation des symptômes anxieux en début de scolarisation
Thesis or Dissertation
Morrissette_Natalie_2008_memoire.pdf (1.541Mb)
2007 (degree granted: 2008-07-03)
Author(s)
Morrissette, Natalie
Advisor(s)
Parent, Sophie
Level
Master's
Discipline
Psychoéducation
Keywords
Symptomes anxieux
Anxiety symptoms
Style pédagogique
Educational style
Maternelle
Kindergarten
Première année
First grade
Trasition à l'école
Transition to school
Note(s)
Mémoire numérisé par la Division de la gestion de documents et des archives de l'Université de Montréal.
Collections
Thèses et mémoires électroniques de l’Université de Montréal
[18819]
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
[198]