Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
View Item
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Collection
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Collection
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Statistics
View Usage Statistics
Show metadata
Permalink:
http://hdl.handle.net/1866/7855
Links between developmental changes in kindergarten behaviors and later peer associations
Thesis or Dissertation
Allard_Anne-Julie_2008_memoire.pdf (1.057Mb)
2007 (degree granted: 2008-08-07)
Author(s)
Allard, Anne-Julie
Advisor(s)
Pagani, Linda S.
Level
Master's
Discipline
Psychoéducation
Keywords
Association avec les pairs
Développement psychosocial
Études longitudinales
Comportements sociaux
Maternelle
Perception des enseignants
Peer affiliation
Developmental change
Teacher-ratings
Social behaviors
Longitudinal studies
Kindergarten
Note(s)
Mémoire numérisé par la Division de la gestion de documents et des archives de l'Université de Montréal.
Collections
Thèses et mémoires électroniques de l’Université de Montréal
[18368]
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
[195]