Show item record

dc.contributor.authorTrépanier, Nathalie
dc.date.accessioned2024-02-05T15:50:19Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2024-02-05T15:50:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/32557
dc.publisherAssociation québécoise des enseignantes et des enseignants du primairefr
dc.titleRéflexion sur la réponse à l’intervention en contexte d’inclusion scolairefr
dc.typeArticlefr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des sciences de l'éducationfr
dcterms.isPartOfurn:ISSN:0835-5169fr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantTrépanier, N. (2021). Réflexion sur la réponse à l’intervention en contexte d’inclusion scolaire. Vivre le primaire, 34(4), p. 68-71.fr
UdeM.VersionRioxxVersion publiée / Version of Recordfr
oaire.citationTitleVivre le primairefr
oaire.citationVolume34fr
oaire.citationIssue4fr
oaire.citationStartPage68fr
oaire.citationEndPage71fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.