Show item record

dc.contributor.authorCarpentier, Tania
dc.contributor.authorDesbiens, Nadia
dc.date.accessioned2024-02-05T15:40:29Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2024-02-05T15:40:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/32555
dc.publisherAssociation québécoise des enseignantes et des enseignants du primairefr
dc.titleFavoriser la réussite éducative des élèves en difficulté d’adaptation et de comportement en stimulant le langage en classe.fr
dc.typeArticlefr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des sciences de l'éducationfr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantCarpentier, T., et Desbiens, N. (2022). Favoriser la réussite éducative des élèves en difficulté d’adaptation et de comportement en stimulant le langage en classe. Vivre le primaire, 35(3), p. 82-83.fr
UdeM.VersionRioxxVersion publiée / Version of Recordfr
oaire.citationTitleVivre le primairefr
oaire.citationVolume35fr
oaire.citationIssue3fr
oaire.citationStartPage82fr
oaire.citationEndPage83fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.