Show item record

dc.contributor.advisorBlais, Jean-Guy
dc.contributor.authorNguyen, Diem-Quyen
dc.date.accessioned2017-03-15T01:25:54Z
dc.date.available2017-03-15T01:25:54Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/17305
dc.subjectRecherche de développement
dc.subjectEnseignement professionnel
dc.subjectÉvaluation formative
dc.subjectApproche authentique
dc.subjectÉchelle descriptive globale
dc.subjectAuto-évaluation
dc.subjectCompétences
dc.titleLes évaluations formatives de performances cliniques (ÉFPC) : un exemple d'approche authentique pour le développement des compétences dans l'enseignement supérieur
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineMesure et évaluation en éducationfr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.