Les évaluations formatives de performances cliniques (ÉFPC) : un exemple d'approche authentique pour le développement des compétences dans l'enseignement supérieur
dc.contributor.advisor | Blais, Jean-Guy | |
dc.contributor.author | Nguyen, Diem-Quyen | |
dc.date.accessioned | 2017-03-15T01:25:54Z | |
dc.date.available | 2017-03-15T01:25:54Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1866/17305 | |
dc.subject | Recherche de développement | |
dc.subject | Enseignement professionnel | |
dc.subject | Évaluation formative | |
dc.subject | Approche authentique | |
dc.subject | Échelle descriptive globale | |
dc.subject | Auto-évaluation | |
dc.subject | Compétences | |
dc.title | Les évaluations formatives de performances cliniques (ÉFPC) : un exemple d'approche authentique pour le développement des compétences dans l'enseignement supérieur | |
dc.type | Thèse ou mémoire / Thesis or Dissertation | |
etd.degree.discipline | Mesure et évaluation en éducation | fr |
etd.degree.grantor | Université de Montréal | fr |
etd.degree.level | Doctorat / Doctoral | |
etd.degree.name | Ph. D. | |
dcterms.description | Thèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal. | fr |
dcterms.language | fra |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.