Show item record

dc.contributor.advisorCartier, Sylvie C.
dc.contributor.authorBeaudry, Diane
dc.date.accessioned2016-09-21T14:32:57Z
dc.date.available2016-09-21T14:32:57Z
dc.date.issued2003
dc.date.submitted2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/14913
dc.subjectStratégies cognitives
dc.subjectStratégies d'apprentissage
dc.subjectLire pour apprendre
dc.subjectApprentissage par la lecture
dc.subjectDifficultés d'apprentissage
dc.subjectClasse de cheminement particulier temporaire
dc.subjectSecondaire
dc.titleExploration de stratégies cognitives utilisées par des élèves du secondaire ayant des difficultés d'apprentissage lorsqu'ils lisent pour apprendre
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM.A.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.