Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Faculté des sciences de l'éducation
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
View Item
Home
Faculté des sciences de l'éducation
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Collection
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Collection
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Statistics
View Usage Statistics
Show metadata
Permalink :
https://doi.org/
1866/14913
Exploration de stratégies cognitives utilisées par des élèves du secondaire ayant des difficultés d'apprentissage lorsqu'ils lisent pour apprendre
Thesis or Dissertation
Beaudry_Diane_2003_memoire.pdf (5.135Mb)
2003 (degree granted: 2003)
Author(s)
Beaudry, Diane
Advisor(s)
Cartier, Sylvie C.
Level
Master's
Discipline
Psychopédagogie
Keywords
Stratégies cognitives
Stratégies d'apprentissage
Lire pour apprendre
Apprentissage par la lecture
Difficultés d'apprentissage
Classe de cheminement particulier temporaire
Secondaire
Note(s)
Mémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.
Collections
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
[693]
Thèses et mémoires électroniques de l’Université de Montréal
[19431]