Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
View Item
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Collection
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Collection
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Statistics
View Usage Statistics
Show metadata
Permalink :
https://doi.org/
1866/7851
Comportements de contrôle de poids et consommation de tabac, d'alcool et de marijuana à l'adolescence : le rôle modérateur du soutien parental
Thesis or Dissertation
Sansfacon_Catherine_2009_memoire.pdf (1.040Mb)
2009 (degree granted: 2009-11-05)
Author(s)
Sansfaçon, Catherine
Advisor(s)
Gendreau, Paul
Level
Master's
Discipline
Psychoéducation
Keywords
Comportements alimentaires à risque
Troubles alimentaires
Troubles intériorisés
Impulsivité
Drogues
Psychotropes
Parents
Weight control behaviour drugs
Tobacco
Marijuana
Alcohol
Impulsivity
Internalizing behaviour
Eating disorders
Parental support
Note(s)
Mémoire numérisé par la Division de la gestion de documents et des archives de l'Université de Montréal.
Collections
Thèses et mémoires électroniques de l’Université de Montréal
[19431]
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation - Thèses et mémoires
[213]