Show item record

dc.contributor.advisorPagani, Linda S.
dc.contributor.authorMuñoz Ferrada, Milenka
dc.date.accessioned2017-03-15T01:29:34Z
dc.date.available2017-03-15T01:29:34Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/17714
dc.subjectDéveloppement cognitif
dc.subjectConnaissance des nombres
dc.subjectNKT
dc.subjectMathématiques
dc.subjectChangement développemental
dc.subjectPréscolaire
dc.titleLe progrès développemental de la connaissance des nombres au préscolaire en tant que prédicteur de la réussite en mathématiques à la fin de la première année du primaire
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychoéducationfr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM. Sc.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.