Show item record

dc.contributor.advisorMontésinos-Gelet, Isabelle
dc.contributor.advisorMorin, Marie-France
dc.contributor.authorCharron, Annie
dc.date.accessioned2017-03-15T01:07:23Z
dc.date.available2017-03-15T01:07:23Z
dc.date.issued2006
dc.date.submitted2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/16470
dc.subjectPratiques enseignantes d'orthographes approchées
dc.subjectÉveil à l'écrit
dc.subjectDémarche didactique
dc.subjectDéveloppement orthographique
dc.subjectCompréhension du principe alphabétique
dc.subjectEnseignantes de la maternelle
dc.subjectÉlèves francophones de la maternelle
dc.titleLes pratiques d'orthographes approchées d'enseignantes de maternelle et leurs répercussions sur la compréhension du principe alphabétique chez les élèves
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineDidactiquefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.