Show item record

dc.contributor.advisorPoirier, Louise
dc.contributor.authorDumais, Stéphanie
dc.date.accessioned2017-03-15T01:07:19Z
dc.date.available2017-03-15T01:07:19Z
dc.date.issued2006
dc.date.submitted2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/16465
dc.subjectSocio-constructivisme
dc.subjectConcept de nombre
dc.subjectApproche par le jeu
dc.subjectInteractions avec les pairs
dc.subjectEnfant d'âge préscolaire
dc.subjectMaternelle
dc.subjectQuestionnement
dc.subjectDéséquilibre/Conflit cognitif
dc.subjectRésolution de problèmes
dc.titleL'utilisation du jeu en classe préscolaire pour viser le développement du concept de nombre
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineDidactiquefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.