Show item record

dc.contributor.advisorMontésinos-Gelet, Isabellefr
dc.contributor.authorHandy, Marie-Jacquardfr
dc.date.accessioned2012-03-07T01:20:56Z
dc.date.available2012-03-07T01:20:56Z
dc.date.issued2009-07-09fr
dc.date.submitted2009fr
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/6486
dc.subjectElementary educationen
dc.titleLa différenciation de l'enseignement de l'orthographe lexicale par les entrées sensorielles les gestes mentaux et la métacognition stratégique, auprès des élèves de 3e année du primairefr
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertationfr
etd.degree.disciplineSciences de l'éducation (Didactique)fr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoralfr
etd.degree.namePh. D.fr
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Division de la gestion de documents et des archives de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefrafr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.