Show item record

dc.contributor.advisorTheoret, Manon
dc.contributor.authorSimard, Suzanne
dc.date.accessioned2023-09-29T17:41:04Z
dc.date.available2023-09-29T17:41:04Z
dc.date.issued2002
dc.date.submitted2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/31485
dc.subjectPerfectionnement
dc.subjectEnseignement efficace
dc.subjectEnseignement primaire et secondaire
dc.subjectMentoriat
dc.subjectRelations humaines
dc.subjectAptitudes communicatives
dc.subjectEnseignement réflexif
dc.titleLes liens entre la confiance et l'engagement dans un changement au sein des relations d'accompagnement professionnel des enseignantes et enseignants en difficultés dans le cadre du programme Peer Support Service en Colombie-Britannique
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM.A.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.