Show item record

dc.contributor.advisorComeau, Michelle
dc.contributor.authorTirogène, Jean-Lucner
dc.date.accessioned2023-09-29T17:41:02Z
dc.date.available2023-09-29T17:41:02Z
dc.date.issued2000
dc.date.submitted1999
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/31481
dc.subjectPsychopédagogiefr
dc.titleLes modifications apportées à la pratique pédagogique par l'adaptation de l'enseignement des enseignants/es de classes ordinaires du primaire en contexte d'intégration scolaire d'élèves en difficulté de comportement
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.