Show item record

dc.contributor.advisorCartier, Sylvie C.
dc.contributor.authorRobert, Josianne
dc.date.accessioned2017-03-15T01:29:08Z
dc.date.available2017-03-15T01:29:08Z
dc.date.issued2005
dc.date.submitted2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/17674
dc.subjectStratégies d'apprentissage
dc.subjectStratégies cognitives
dc.subjectStratégies d'autorégulation
dc.subjectApprentissage par la lecture
dc.subjectLire pour apprendre
dc.subjectRaccrocheurs
dc.subjectÉcoles de raccrocheurs
dc.titleLire pour apprendre : stratégies d'apprentissage d'élèves âgés entre 16 et 19 ans fréquentant des écoles de raccrocheurs
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM.A.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.