Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Faculté des sciences de l'éducation
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
View Item
Home
Faculté des sciences de l'éducation
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Collection
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Collection
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Statistics
View Usage Statistics
Show metadata
Permalink:
http://hdl.handle.net/1866/15121
Intégration de l'approche par compétences québécoise[s] dans la réorganisation du système de formation professionnelle en Tunisie : représentations des partenaires
Thesis or Dissertation
Delas_Yves_2004_memoire.pdf (9.666Mb)
2004 (degree granted: 2004)
Author(s)
Delas, Yves
Advisor(s)
Lessard, Claude
Level
Master's
Discipline
Éducation comparée
Keywords
Formation professionnelle
Approche par compétences
Coopération internationale
Québec
Tunisie
Note(s)
Mémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.
Collections
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
[687]
Thèses et mémoires électroniques de l’Université de Montréal
[19116]