Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
Browsing Titles index
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Browsing Titles index
Home
Faculté des arts et des sciences
Faculté des arts et des sciences – École de psychoéducation
Browsing Titles index
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Community
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Community
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Browsing Titles index
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Go
Order:
ascending
descending
Results:
5
10
20
40
60
80
100
Update
Now showing items 576-595 of 604
ascending
descending
5
10
20
40
60
80
100
Titles index
Using ABC narrative recording to identify the function of problem behavior: a pilot study
[1]
Using computer tablets to assess preference for videos in children with autism
[1]
Using differential reinforcement of high rates of behavior to improve work productivity : a replication and extension
[1]
Using interactive web training to teach parents to select function-based interventions for challenging behaviour : a preliminary study
[1]
Using mobile technology to reduce engagement in stereotypy : a validation of decision-making algorithms
[1]
Using single-case designs in practical settings: Is replication always necessary?
[1]
Using single-case experiments to support evidence-based decisions : how much is enough?
[1]
Using the dual-criteria methods to supplement visual inspection: An analysis of nonsimulated data
[1]
Using the prevent-teach-reinforce model to reduce challenging behaviors in children with autism spectrum disorder in home settings : a feasibility study
[1]
L’Utilisation de devis expérimentaux à cas unique en psychoéducation
[1]
L’utilisation de la technologie mobile pour réduire les comportements d’autostimulation chez les enfants ayant un trouble du spectre de l’autisme
[1]
Utilisation de la technologie mobile pour réduire l’autostimulation : validation des algorithmes décisionnels du iSTIM
[1]
Utilisation de l’enseignement parental interactif Web pour implanter l’extinction graduée afin d’améliorer le sommeil d’enfants ayant un trouble du spectre de l’autisme
[1]
L’utilisation de tablettes tactiles comme outils d’enseignement auprès d’enfants ayant un trouble du spectre de l’autisme
[1]
L'utilisation parentale de l'agression physique dans un contexte disciplinaire et la qualité de la relation d'atachement mère-enfant : relation de modération ou de médiation avec les troubles du comportement ?
[1]
Vaccin RRO et autisme : la désinformation à l'œuvre
[1]
Validation de la version française canadienne du Perception of Prevalence of Aggression Scale auprès d’un échantillon d’intervenants en protection de la jeunesse
[1]
Validation of an adapted procedure to collect hair for cortisol determination in adolescents
[1]
The validity of the Substance Use Risk Profile Scale (SURPS) among Australian adolescents
[1]
Variation dans le lien négligence/pauvreté entre les territoires québécois : étude des caractéristiques sociodémographiques et du point de vue des intervenants
[1]
«
»