Corpus de narrations numériques : littérature et jeux vidéo, un continuum ?
dc.contributor.author | Lescouët, Emmanuelle | |
dc.date.accessioned | 2022-04-25T11:49:33Z | |
dc.date.available | NO_RESTRICTION | fr |
dc.date.available | 2022-04-25T11:49:33Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1866/26617 | |
dc.subject | Littérature | fr |
dc.subject | Littérature numérique | fr |
dc.subject | Jeu vidéo | fr |
dc.title | Corpus de narrations numériques : littérature et jeux vidéo, un continuum ? | fr |
dc.type | Présentation hors congrès / Non-conference presentation | fr |
dc.contributor.affiliation | Université de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département des littératures de langue française | fr |
dcterms.description | Texte issu d’une Midi-conférence du CriAlt tenu le 25 janvier à 12h (heure de Montréal) sur Zoom. | fr |
dcterms.language | fra | fr |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.