Show item record

dc.contributor.authorAbad, Véronique
dc.date.accessioned2008-04-22T15:26:20Z
dc.date.available2008-04-22T15:26:20Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/2283
dc.format.extent1096454 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.publisherUniversité de Montréal. Centre de recherche en droit public.
dc.titleL'effectivité des recours en matière de publicité sur Interneten
dc.typeArticleen
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté de droitfr
dcterms.descriptionLe présent document, à jour au 23 avril 2004, a été présenté pour l'obtention du diplôme de Maîtrise en Droit des technologies de l'information de l'Université de Montréal, sous la direction de Monsieur le professeur Vincent Gautrais.en
dcterms.description[À l'origine dans / Was originally part of : Fac. Droit - Coll. facultaire - Généralités]fr
dcterms.isPartOfurn:ISSN:1480-1787
dcterms.languagefraen
UdeM.VersionRioxxVersion publiée / Version of Record
oaire.citationTitleLex electronica
oaire.citationVolume10
oaire.citationIssue2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.