Show item record

dc.contributor.authorElsaesser, Thomas
dc.contributor.editorAlbera, François
dc.contributor.editorTortajada, Maria
dc.date.accessioned2019-02-08T14:38:46Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2019-02-08T14:38:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/21439
dc.publisherAmsterdam University Pressfr
dc.titleBetween knowing and believing : the cinematic dispositive after cinemafr
dc.typeChapitre de livre / Book chapterfr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département d'histoire de l'art et d'études cinématographiquesfr
dc.contributor.affiliationTechnès (International Research Partnership on Cinema Technology)en
dc.contributor.affiliationTechnès (Partenariat international de recherche sur les techniques et technologies du cinéma)fr
dcterms.bibliographicCitationCine-dispositives : essays in epistemology across media ; p. 45-72fr
dcterms.descriptionDiffusé avec l’accord des Éditions Amsterdam University Press, détentrices des droits d’auteur sur ce texte.fr
dcterms.isPartOfurn:ISBN:9789089646668fr
dcterms.languageengfr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantElsaesser, Thomas. 2014. « Between Knowing and Believing: The Cinematic Dispositive After Cinema ». Dans François Albera et Maria Tortajada (dir.), Cine-Dispositives: Essays in Epistemology Across Media, p. 45-72. Amsterdam: Amsterdam University Press.fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record