L’image mobile, la salle obscure et le cube blanc en 1974 : le “nouveau cinéma américain” et le “vidéo-art” en Suisse romande
dc.contributor.author | Bovier, François | |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T23:24:20Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T23:24:20Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1866/19784 | |
dc.publisher | École cantonale d’art de Lausanne, Cinéma exposé, Circuit. | fr |
dc.title | L’image mobile, la salle obscure et le cube blanc en 1974 : le “nouveau cinéma américain” et le “vidéo-art” en Suisse romande | fr |
dc.type | Chapitre de livre / Book chapter | fr |
dc.contributor.affiliation | TECHNÈS (International Research Partnership on Cinema Technology) | en |
dc.contributor.affiliation | Université de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département d'histoire de l'art et d'études cinématographiques | fr |
dc.contributor.affiliation | TECHNÈS (Partenariat international de recherche sur les techniques et technologies du cinéma) | fr |
dcterms.language | fra | fr |
oaire.citationTitle | Black white box cube |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.