Show item record

dc.contributor.advisorMassicotte, Louis
dc.contributor.authorMarcoux, Jean-François
dc.date.accessioned2016-09-21T14:35:05Z
dc.date.available2016-09-21T14:35:05Z
dc.date.issued2004
dc.date.submitted2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/15084
dc.subjectÉlections
dc.subjectTélévision
dc.subjectCouverture télévisée
dc.subjectCandidats
dc.subjectÉlectorat
dc.subjectInfluence
dc.titleLa couverture télévisée des élections présidentielles américaines, 1992-2000 : une influence sur les candidats et les électeurs?
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineScience politiquefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM. Sc.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.