Show item record

dc.contributor.authorMelançon, Benoît
dc.date.accessioned2016-03-07T19:51:58Z
dc.date.available2016-03-07T19:51:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/13224
dc.subjectPolitiquefr
dc.subjectMarketingfr
dc.subjectDuplessis, Mauricefr
dc.subjectLavigne, Alainfr
dc.subjectUnion nationalefr
dc.subjectMaurice Duplessisfr
dc.subjectAlain Lavignefr
dc.subjectQuébecfr
dc.subjectCompte rendufr
dc.titleCompte rendu de « Duplessis, pièce manquante d’une légende : l’invention du marketing politique » d’Alain Lavignefr
dc.typeArticlefr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département des littératures de langue françaisefr
dcterms.descriptionCompte rendu critique du livre d'Alain Lavigne « Duplessis, pièce manquante d’une légende : l’invention du marketing politique » (Québec: Septentrion, 2012, 194 p. Illustré. Préface de Denis Vaugeois).fr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ORCIDAuteurThese0000-0003-3637-3135
UdeM.VersionRioxxVersion acceptée / Accepted Manuscript
oaire.citationTitleRecherches sociographiques
oaire.citationVolume53
oaire.citationIssue3
oaire.citationStartPage687
oaire.citationEndPage688


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.