Show item record

dc.contributorJiatsa Jokeng, Albert
dc.contributorFopa Kuete, Roger
dc.contributorGuiyoba, François
dc.contributor.authorBesson, Rémy
dc.date.accessioned2021-03-04T13:15:32Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2021-03-04T13:15:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/24900
dc.publisherLucie éditionsfr
dc.titlePenser la présence des images absentes dans les écritures cinématographiques de l'histoirefr
dc.typeChapitre de livre / Book chapterfr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département d'histoire de l'art et d'études cinématographiquesfr
dcterms.isPartOfurn:ISBN:9791034604623fr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantRémy Besson, « Penser la présence des images absentes dans les écritures cinématographiques de l'histoire », dans A. Jiatsa Jokeng, R. Fopa Kuete et F. Guiyoba (dir.), Intermédialité. Pratiques actuelles et perspectives théoriques, Lucie Éditions, 2020, p. 31-44.fr
oaire.citationTitleIntermédialité : pratiques actuelles et perspectives théoriquesfr
oaire.citationStartPage31fr
oaire.citationEndPage44fr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.