Show item record

dc.contributorFrangne,Pierre-Henry
dc.contributorLacombe,Hervé
dc.contributor.authorGaudreault, André
dc.date.accessioned2018-01-29T21:06:04Z
dc.date.available2018-01-29T21:06:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/19760
dc.publisherPresses universitaires de Rennesfr
dc.titleQuand la captation opératique se fait son cinéma... Du relatif anonymat des “enregistreurs d’opéra” à l’ère de l’agora-téléfr
dc.typeChapitre de livre / Book chapterfr
dc.contributor.affiliationTECHNÈS (International Research Partnership on Cinema Technology)en
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département d'histoire de l'art et d'études cinématographiquesfr
dc.contributor.affiliationTECHNÈS (Partenariat international de recherche sur les techniques et technologies du cinéma)fr
dcterms.languagefrafr
oaire.citationTitleMusique et enregistrement
oaire.citationStartPage283
oaire.citationEndPage296


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.