Show item record

dc.contributor.authorBovier, François
dc.date.accessioned2019-08-27T15:18:52Z
dc.date.availableNO_RESTRICTIONfr
dc.date.available2019-08-27T15:18:52Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/22341
dc.title Du "film direct" au "son animé" : l’utopie d’une écriture intransitivefr
dc.typeArticlefr
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Faculté des arts et des sciences. Département d'histoire de l'art et d'études cinématographiquesfr
dc.contributor.affiliationTechnès (International Research Partnership on Cinema Technology)en
dc.contributor.affiliationTechnès (Partenariat international de recherche sur les techniques et technologies du cinéma)fr
dcterms.descriptionDiffusé avec l'accord de Dissonance, détenteur des droits d'auteur sur ce texte.fr
dcterms.languagefrafr
UdeM.ReferenceFournieParDeposantBovier, François. 2006. « Du “film direct” au “son animé” : l’utopie d’une écriture intransitive ». Dissonance, nº94, p. 9‑13.fr
UdeM.VersionRioxxVersion publiée / Version of Recordfr
oaire.citationTitleDissonance
oaire.citationIssue94
oaire.citationStartPage9
oaire.citationEndPage13


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.