Show item record

dc.contributor.advisorHrimech, Mohamed
dc.contributor.authorLarue, Caroline
dc.date.accessioned2017-03-15T01:31:19Z
dc.date.available2017-03-15T01:31:19Z
dc.date.issued2005
dc.date.submitted2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/17827
dc.subjectRéussite scolaire
dc.subjectApproche en profondeur de l'apprentissage
dc.subjectStratégies affectives
dc.subjectStratégies de gestion
dc.subjectStratégies métacognitives
dc.subjectTravail de groupe
dc.subjectTravail individuel
dc.subjectPratique de laboratoire
dc.subjectEnseignants
dc.subjectApprentissage des adultes
dc.subjectSoins infirmiers
dc.titleLes stratégies d'apprentissage des étudiantes dans un cours de soins infirmiers utilisant l'apprentissage par problèmes
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineSciences de l'éducationfr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.