Show item record

dc.contributor.advisorTrépanier, Nathalie
dc.contributor.authorSmith, Caroline
dc.date.accessioned2017-03-15T01:29:13Z
dc.date.available2017-03-15T01:29:13Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/17684
dc.subjectTrouble envahissant du développement sans déficience intellectuelle
dc.subjectSyndrome d'Asperger
dc.subjectTrouble envahissant du développement non spécifié
dc.subjectAutisme de haut niveau
dc.subjectCaractéristiques d'apprentissage
dc.subjectCaractéristiques scolaires
dc.subjectQI
dc.subjectProfil cognitif
dc.subjectNeuropsychologie
dc.titleMicro-analyse des caractéristiques scolaires et intellectuelles des apprenants ayant un trouble envahissant du développement sans déficience intellectuelle
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM.A.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.