Show item record

dc.contributor.advisorRené de Cotret, Sophie
dc.contributor.authorFiola, Annie
dc.date.accessioned2017-03-15T01:07:16Z
dc.date.available2017-03-15T01:07:16Z
dc.date.issued2005
dc.date.submitted2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/16461
dc.subjectDifficultés d'apprentissage
dc.subjectEnvironnement informatisé
dc.subjectAlgèbre
dc.subjectContrat didactique
dc.subjectDévolution
dc.titleÉtude de l'impact d'une approche didactique invitant des élèves en difficulté d'apprentissage à jouer le rôle d'enseignant lors d'activités de mise en équation algébrique
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineDidactiquefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelMaîtrise / Master's
etd.degree.nameM.A.
dcterms.descriptionMémoire numérisé par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.