Show item record

dc.contributor.advisorVan Grunderbeeck, Nicole
dc.contributor.advisorLEVESQUE, JEAN-YVES
dc.contributor.authorMartel, Virginie
dc.date.accessioned2016-09-21T14:28:14Z
dc.date.available2016-09-21T14:28:14Z
dc.date.issued2004
dc.date.submitted2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/14455
dc.subjectCompréhension en lecture
dc.subjectTextes didactiques à caractère historique
dc.subjectStratégies de compréhension
dc.subjectDifficultés
dc.subjectGestion mentale
dc.subjectÉvocation
dc.subjectProfils différenciés de lecteurs
dc.subjectÉlèves de 6e primaire
dc.titleProfils mentaux de bons et de mauvais compreneurs de 6e année primaire suite à la lecture de textes didactiques
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineDidactiquefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.