Show item record

dc.contributor.advisorDanis, Claudia
dc.contributor.authorLangdeau, Louisefr
dc.date.accessioned2012-03-07T02:22:05Z
dc.date.available2012-03-07T02:22:05Z
dc.date.issued2003fr
dc.date.submitted2002fr
dc.identifier.urihttp://wwwlib.umi.com/cr/umontreal/fullcit?pNQ80458fr
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/6805
dc.subjectDéveloppement professionnelfr
dc.subjectDéveloppement personnelfr
dc.subjectÉducation continuefr
dc.subjectCréativitéfr
dc.subjectApprentissage des adultesfr
dc.subjectMéthodes d'enseignementfr
dc.subjectEnseignantsfr
dc.subjectFormateursfr
dc.titleLa portée formatrice de l'expérience d'un processus créateur vécue par des éducateurs en formation professionnelle continuefr
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertationfr
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoralfr
etd.degree.namePh. D.fr
dcterms.descriptionThèse diffusée initialement dans le cadre d'un projet pilote des Presses de l'Université de Montréal/Centre d'édition numérique UdeM (1997-2008) avec l'autorisation de l'auteur.fr
dcterms.languagefrafr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.