Liens externes
Directories
Faculties
Libraries
Campus maps
Sites A to Z
My UdeM
My UdeM Portal
My email
StudiUM
Search in :
Toggle navigation
Papyrus
: Institutional Repository
Papyrus
Institutional Repository
Papyrus
français
English
English
français
English
Login
English
français
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Faculté des sciences de l'éducation
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
View Item
Home
Faculté des sciences de l'éducation
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search Papyrus
Search this Collection
My Account
To submit an item or subscribe to email alerts.
Login
New user?
Browse
All of Papyrus
Communities and Collections
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
This Collection
Titles
Issue Dates
Authors
Advisors
Subjects
Disciplines
Affiliation
Titles index
Statistics
View Usage Statistics
Show metadata
Permalink:
http://hdl.handle.net/1866/17802
Styles d'apprentissage et rendement académique dans les formations en ligne
Thesis or Dissertation
Page-Lamarche_Violaine_2004_these.pdf (15.60Mb)
2004 (degree granted: 2005)
Author(s)
Page-Lamarche, Violaine
Advisor(s)
Marchand, Louise
Level
Doctoral
Discipline
Andragogie
Keywords
Formation à distance
Formation continue
Technologies de l'information et de la communication
Éducation
Pédagogie
Andragogie
Éducation des adultes
Apprentissage expérientiel
Parcours d'apprentissage
Pédagogie différenciée
Note(s)
Thèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.
Collections
Faculté des sciences de l'éducation – Thèses et mémoires
[674]
Thèses et mémoires électroniques de l’Université de Montréal
[18819]