Show item record

dc.contributor.advisorThéorêt, Manon
dc.contributor.advisorReuter, Yves
dc.contributor.authorLesieux, Élisabeth
dc.date.accessioned2017-03-15T01:55:53Z
dc.date.available2017-03-15T01:55:53Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/18124
dc.subjectApprentissage de la lecture
dc.subjectMaltraitance familiale
dc.subjectModèle écosystémique
dc.subjectFacteurs de risque
dc.subjectFacteurs de protection
dc.subjectRecherche qualitative
dc.titleApprendre à lire en contexte de maltraitance familiale : contribution à une analyse des facteurs favorisant ou entravant l'accès au savoir-lire d'enfants maltraités
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplinePsychopédagogiefr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.