Show item record

dc.contributor.advisorBlais, Jean-Guy
dc.contributor.authorMartin, Paul
dc.date.accessioned2017-03-15T01:54:56Z
dc.date.available2017-03-15T01:54:56Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/18046
dc.subjectThéorie des ensembles flous
dc.subjectModèle
dc.subjectInterprétation des scores en référence à un critère
dc.subjectRéussite scolaire
dc.subjectDiagnostic
dc.subjectPronostic
dc.subjectImplication logique
dc.titleApplication de la théorie des ensembles flous à l'élaboration d'un modèle pour prédire la réussite dans une école de génie à partir du score à une épreuve diagnostique
dc.typeThèse ou mémoire / Thesis or Dissertation
etd.degree.disciplineSciences de l'éducationfr
etd.degree.grantorUniversité de Montréalfr
etd.degree.levelDoctorat / Doctoral
etd.degree.namePh. D.
dcterms.descriptionThèse numérisée par la Direction des bibliothèques de l'Université de Montréal.fr
dcterms.languagefra


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.