Show item record

dc.contributor.authorAngers, Viviane
dc.contributor.authorClar, Monique
dc.contributor.authorPontbriand, France
dc.date.accessioned2005-10-04T20:49:00Z
dc.date.available2005-10-04T20:49:00Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1866/117
dc.format.extent125775 bytes
dc.format.mimetypetext/richtext
dc.publisherAssociation des bibliothèques de la santé du Canada
dc.subjectPratique fondée sur les données probantes
dc.subjectMéthodes d'enseignement
dc.subjectFormation documentaire
dc.title« How to Teach Evidence-Based Clinical Practice 2002 » à l'Université McMaster : 3 bibliothécaires participantes
dc.typeArticle
dc.contributor.affiliationUniversité de Montréal. Direction des bibliothèquesfr
dcterms.abstractCompte-rendu de la formation « How to Teach Evidence-Based Clinical Practice 2002 », suivie par des bibliothécaires du domaine de la santé en juin 2002 à l'Université McMaster.
dcterms.descriptionArticle en anglais et en français.
dcterms.isPartOfurn:ISSN:0707-3674
dcterms.languagefra
UdeM.VersionRioxxVersion acceptée / Accepted Manuscript
oaire.citationTitleBibliotheca medica canadiana
oaire.citationVolume24
oaire.citationIssue3 (printemps/été 2003)
oaire.citationStartPage138
oaire.citationEndPage140


Files in this item

RTF file

This item appears in the following Collection(s)

Show item record

This document disseminated on Papyrus is the exclusive property of the copyright holders and is protected by the Copyright Act (R.S.C. 1985, c. C-42). It may be used for fair dealing and non-commercial purposes, for private study or research, criticism and review as provided by law. For any other use, written authorization from the copyright holders is required.